TalentedMom Tgbaygn benim 1,5 ay altı canım antiboyik kullandım bazı dokular akıntı yapabiliyor hiç korkma gazlı bez koy sürekli
Tgbaygn TalentedMom çok az bir akıntı vardı kırmızı renkli acile gittim normal dedi antibiyotik verdi zaten 1 cm kadar biryerdi ama şmdi akıntı bitti içi sarı renk oldu iltihap gibi antibiyotiğe devam ediyorum diğer yerleri iyileşti yaramın ama içinde iltihap olunca çok korkuyorum
TalentedMom Tgbaygn yok korkma aynısını ben de yaşadım çok korkmuştum dikiş yerinden geliyor di mi sarı akıntı normalmiş bazı kişilerin yağ dokuları erime yapıyor ondan dolayı akıyor 1,5 ay sürmüştü endişelenmeyin
Tgbaygn TalentedMom evet dikiş yerinden antibiyotiği kullanınca akıntı kesildi içi sarı sarı sivilce gibi oldu şehir dışında olduğumdan kendi doktoruma da gidemedim rahatlattınız beni. Çok sağolun
TalentedMom Tgbaygn ne demek çok geçmiş olsun antibiyotik iyi gelir arada batikon sürün mikrop kapmasın akıntı olursa küçük sargı bezi koyun üstüne
Siass Bende de olmustu antibiyotik de hiç kıllanmadım bilmiyordum doktorum da yazmamıştı baticon sürmüştüm o zamanlar bende çok korkmuştum internetten okuduklarımdan ama geçici bisey korkmayın