beyazgulll 33 gün önce normal doğum yaptım iki gündür sanki yeni doğum yapmış gibi kanama gidiyor normal mi böle olması birde hapşırınca bazen idrar kaçırıyorum dört dikiş vardı tutmadı mı acaba