Omerinannesi342 Geçen sene swimtrainer simidi aldım oğluma kırmızı olandan 2 yaşına girecek sizce kollukta alsam mı yoksa simit de yeter mi ucuz yollu kolluk da alayım diyorum sizce?
Laden Omerinannesi342 bende swimtrainer aldım ve bu soruyu çok merak ediyorum. Umarım bilen biri çıkar🥰
Omerinannesi342 Laden aynen canım birde kaliteli kolluklar çok pahalı ya decathlon markasının 15 kg üstü bebekler için olanı içi astarlı küçüğünde yok 😩
Bgmmm Biz myminibaby kullanıyoruz hiç simit almadım. Fiyatı yüksek fakat onu mu alsam bunu mu alsam derdi ortadan kalkıyor iyi bir kolluk alınca. 1 kez almak çok daha mantıklı durumunuz müsaitse.