Ozi12345 Kizlar ilk bebeğim 5 ay 22 günlük ilk doğduğundan bu yana 1-2 santimlik açıklık kalmış sizde de öyle mi yani hafif kapanmış mi
Umaybebek Ozi12345 bugün hemşire bana aynı şeyi dedi hatta d vitaminini haftada iki Kez vermemi söyledi fakat doktorumuz herhangi birşey demeden birşey yapmak istemiyorum.
Umaybebek Ozi12345 doktorumuzla görüşemedim ama araştırınca d vitamininin konu ile bir ilgisi olmadığını öğrendim nihai kararı doktor verecektir. Bazı bebeklerde erken küçülme olabiliyor ben endişe etmiyorum şimdilik sizde etmeyin ama doktorunuz ile görüşün mutlaka ❤️
egeninannesi5 Erken kapanırsa baş çevresi ölçüm takibi yapılır, şu an kaç cm baş çevresi? Açıklık bildiğim kadarıyla 24 aya kadar kapanmaması normal kabul edilir.
egeninannesi5 Ozi12345 bence endişelenecek bir şey yoktur ama siz yine de doktorunuza danışın içiniz rahat değilse
Tugsah Bizim 3 aylik kapandi doktor bas cevresini takip ediyor bi sorun yok suanlik gelisimi normal genetikte olabiliyormus erken kapanmasi :)