Alphan0105 Merhaba, kaç beden kullanıyorsunuz. Bebişleriniz kaç kg kızlar? Benim 3 aylık 6.500 kg ya yakın. 3 sanki dar geliyo sıkıyor sanki iz brakıyor bcak aralarında.
zeyzey77 Alphan0105 4 numara al canım. 4 numara bezler 7 kilodan başlıyor zaten biraz bol gibi olur ama 3 numaradan daha iyi olur
Alphan0105 birkedibirbebekannesi yaaaa 🤦♀️ Ozaaman evet benin yavruya küçük geliyor. E biz daha 1 ay olmadı 3 e geçeli ama. 2 bedenler bile hep elimde kaldııı. Ne ara büyüyorlar 🙃
birkedibirbebekannesi Alphan0105 Evet çok hızlı büyüyorlar ben o yüzden fazla almıyorum. Bitmesine yakın aynı numarayla devam edeceksem onu buyuduyse bir büyüğünü alıyorum 😊 144 lü bir dört numara aldım mesela daha fazlasını bitmeye yaklaşmadan almam😊
TalentedMom Alphan0105 biz sanırım 5 kilodan beri 4 kullanıyoruz şuan 1,5 yalında hala 4 teyiz sizin de 4 almanız daha iyi olur ama molfix için söyledim diğerler belki farklıdır
ames27 4 aylığız 6600 kiloyuz ben hala 2 numara prima kullanıyorum üç numara büyük olur diye düşünüyorum bezlerin üzerinde kilo aralığı yazıyor