Sedef3443 tam 45 gün çektim o acıyı bir de kanıyordu benim. En önemlisi bebeği doğru emzirmelisin bebek sadece ucu değil kahverengi kısmı alabildiği kadar ağzına almalı, lansinoh krem sürebilirsin. Mutlaka gümüş kapak ya da kalkan kullanki göğüs pedine meme değdiği zaman çok acıyor meme ucu boşlukta kalınca daha az acı çekersin ve kısa sürede iyileşir alışırsın. O süreç geçince emzirme dünyanın en güzel şeyi inşallh kolay atlatırsın❤️