Selam canım anneler. Kafam bir konuda çok karışık. 6. ayda ek gıdaya geçtik şuan kahvaltı ve yemek için öğün yapıyoruz aynı zamanda meyve yoğurt veriyorum. Ama doktorumuz formül mamaya karşı, yerine yine yemek vermem gerektiğini söylüyor. İnternetten baktığımda en az 500 cc içmeli diyor. Siz nasıl ilerliyorsunuz bu dönemde. Oğlum formül mama içmeden doymuyor. 8 ay 18 günlük şuan.