2042 Gebelik döneminde kulandim. Emzirme döneminde kullanan var mı internette kullanılır yazıyordu emin olmak istedim.
2papatya 2042 evet süt kalitesi ve kendi kan değerleriniz için kullanılabilir ben hamileyken ve sonrasında 3 ay kullanmaya devam ettim güzel bi takviye sadece bebekler biraz hareketli oluyo 😂
birkedibirbebekannesi 2042 Gebelik boyunca bende kullandım. Doğumdan sonra bitene kadar kullanmamı daha sonra Imom latte ye gecmemi istedi doktorum. Imom latte nin regenenis max taki vitaminlerin yanısıra süt arttırıcı özelliği de var tavsiye ederim😊
Zeynep-mina12 2042 ben gebelikte kullandım çok memnun kaldım değerlerim çok iyiydi doğumdan sonra tekrar başladım 👍