AtaVeAnnesii valla altus aldim, camasir makinem bosch ustune kurdurdum. Bosch almaya niyetlendim , cok pahali. Benim icin onemli olan kurutmasi ve kiyafetleri cektirmemesiydi. Cok ama cok memnunum o kadar para vermeye bence hic gerek yok. Urun yorumlari zaten cok guzel yorumlara guvenerek aldim ben de. Buyuk rahatlik, buyuk kolaylik. Eziyet cekmisim resmen bu zamana kadar.