nursocum AtaVeAnnesii vallahi öyle aşırı artmış gerçekten bende bakıyordum Altus nasıl acaba yorumları çok iyi
Dn123 AtaVeAnnesii ben siemens 9 kiloluk kullanıyorum yani zaten kurutmalari tam doldurmamak gerekiyor yoksa kıyafetler yipraniyormus
Zumra_ AtaVeAnnesii vestel kullanıyorum memnun değilim arçelik almayı düşünüyorum kurutma tam yapmıyor karıştırıyor renkleri güneşte kalmış gibi çıkarıyor arcelikten yana kullan bence şansını
AtaVeAnnesii Zumra_ bu yirum cok iyi oldu esim nedense takti vestele almisken arcelik alaim o zaman tesekkur ederim✌🏻
Dn123 AtaVeAnnesii almışken iyisi olsun benim camasor makinam 10 kiloluk kurutma 9 kiloluk. Ama kurutma makinam benim bebegim evimin baş taci
Zumra_ AtaVeAnnesii ucuz diye diretiyorlar bu eşler 😒kaç kere çamaşır makinesi çamaşırlarımı parçaladı servis arkasında durmuyor ürünlerin kesinlikle arçelik 👍
Tatlican nursocum evet esim beyaz esyayi vestel almış 5yillik evliyiz buzdolbin motoru yandı yeni aldik çamaşır makinem 15gun oldu bozuldu zaten hic memnun değildim onuda yeni aldik.bi fırinli aygaz kaldı oda berbat gürültülü sıra ona geldi🤣🤣dahada kapıya sokmam vesteli🙈
nursocum Tatlican vallahi kimse memnun değil servisi de berbat ben samsungdan aldım bulaşık makinamda bi sorun oldu aradım aynı gün gelip çözdüler servis çok önemli
JackDaniels AtaVeAnnesii Ben 9kglik kullanıyorum. Bakarken kadın çok fark yok demişti bize. Fakat sonra arkadaşımda 8 kglik kullanıyor içine aldığı çamaşır miktarı çok az. Evet kurutmaya zaten tıkış tıkış atılmamalı o yüzden 8 kg yetmeyebilir🙏🏻
Tatlican nursocum o iyiymiş. Beyaz eşyada herkes bosch diyor ama ben arcelik seviyorum öyle aldık .beyaz eşya şans işi birazda.
Kucukkalbim AtaVeAnnesii Çamaşır makinam Bosh 7 kg, kurutma 8 kg tercih ettim geniş olsun battaniye vs rahat kurutayim diye Arcelik 800km A++ tasaruflu da cok memnunum toz kil tüy ne varsa hazneye topluyor mis🤞🏻