AtaVeAnnesii Herkese merhabalar✌🏻Camasir makinem 9 kg arcelik kurutma makinesi arayisindayim vestel 8 kg begendim ozellikleri vs. İstedigim gibi ama 8 kg ile 9 kg cok fark eder mi bana yardimci olabilir misiniz☺️ Nerdeyse 1000 tl fark var 🤨
Nurcan03 AtaVeAnnesii sizin için özellikle kontrol ettim. Çamaşır makinam 8 kg kurutma makinam 7 kg hiç sıkıntı çekmedim. Tıka basa dolu makinamı doğrudan kurutmaya atıyorum bir sıkıntı olmadı.
DefneNil_ AtaVeAnnesii Bende 10 kg lık var regalin ama keşke o kadat almasaymışım boşaymış ablam arçelik8 kglık kullanıyor gayet memnun canım 😊 hemdr 4 kişilik ailesiyle 😁
Deletedmom4444 AtaVeAnnesii Aynen bende cok kararsizım ya 😁Cok istemekle birlikte asiri kararsizim.Bi makina ile birlik olsun istiyorum bi ayri olsun diyorum.Nasip olur mi bize de kurutma makinasi 😁
Nurcan03 Nurcan03 yalnız benimkiler ikisi de Beko markadan markaya kazan büyüklüğünde fark olmaz herhalde.
nursocum AtaVeAnnesii bende düşünüyorum Ya kullananların hepsi büyük kurtarıcı diyor. Ben hiç 9 kg çamaşır yıkamadım bu arada 2 günde bir çalıştırdığım için ne çıkarsa yorgan battaniye tarzı şeyler atmayacaksan 8 kg yeter bence ama Vestel için iyi şeyler duymadım
AtaVeAnnesii nursocum kuzum baya arastirdik bide kardesim kullaniyor vestel asiri memnun oda abisimden duyup almisti ses biraz fazlaymis ama banyoda camasir mak. Uzerinde olucak zaten kapiyi kapariz olur biter dedik🤗 Nursocum dusunuyorsan al gecen sene alicaktik erteledik bak smdi aliyoruz bi suru zam gelmesi de cabasi 🤦♀️
Tatlican nursocum evet esim beyaz esyayi vestel almış 5yillik evliyiz buzdolbin motoru yandı yeni aldik çamaşır makinem 15gun oldu bozuldu zaten hic memnun değildim onuda yeni aldik.bi fırinli aygaz kaldı oda berbat gürültülü sıra ona geldi🤣🤣dahada kapıya sokmam vesteli🙈
AtaVeAnnesii Nurcan03 olabilir aslinda ama cokta farketmez arcelikte ici vok buyuk yazmislardi mesela vestel icin bu yorum yoktu
AtaVeAnnesii Deletedmom4444 makineyle beraber olani onermediler kuzum 😁 insallah cocuk olunca zor almamiz sart🥴
nursocum AtaVeAnnesii ben evin içinde kurutuyorum büyük rezillik Ya her taraf toz bana gelen abla almış çocuğu astım diye içinden çıkanları görme diyor o yüzden alıcam valla ilk fırsatta