Purpura26 Kan gibi değil rengi turuncu boya gibi. Bugun 4. Günümüz. Yarı kontrolü var ama 2. Kez bezde görüyorum endişelendim sebebi nedir acaba
Cemre_61 Purpura26 aynısı bizde de olmuştu hormonlardan kaynaklanan bir salgıymış ben gördüğümde hastaneden daha ayrılmamıştık orada ebeye göstermiştim sorun olmadığını söyledi bir iki güne geçer canım 🥰
Sltn01 Purpura26 gayet normal benim bebeğimde de oldu bi ara geçip yine oluyor bol emzir zamanla azalacaktır . 6.aydan sonra su içmeye başlayınca hiç olmadı zaten . Genelde su azlığından olıyormış
Smrenes Purpura26 bol bol emzirin vwya mama takviyesi verin.. Tabi doktorunuzla konuşursanız daha iyi olur ama yetersiz beslenmeden dolayı oluyor genelde.. Susuz kaldığı için..
Purpura26 Cemre_61 Bizim de hastanede annem bir kere daha görmüş. Yeni doğdu pansuman boyası falan sandım dedi. Bugun tekrar gördüm işte