Aybarss03 Gece dörtten beri uyanık ve ağlıyor hep saat 15.00 oldu 😕 karnı tok sütüm baya çok altı temiz. Gazı da yok hem alttan hem üstten güzel çıkarıyor. Bebeğimin nesi var sürekli ağlıyor uyumuyor ama 😔😭
Hafisee Aybarss03 dün bizde öyleydik aksam en son çare duş aldırdık sonra emzirdim uyudu duş aldır sende rahatlar