Mavisinannesi6064 2 numara
mama almanız gerek ,sma kullanıyoruz biz çok memnunum öneririm ,kg alımı da iyi ,biberon seçimine dikkat etmelisiniz lansinoh çok iyi hava yutmuyor ve gaz yapmıyor ,bı bakın isterseniz bizim bebişte çok genzine kaciriyor aklım çıkıyor 😔 pozisyon önemli ve o an ilk yardım uygulamak , soğukkanlı olmak gerekiyor