Mavsnz06 Kızlar bebeciklerinizi kaç aylıkken sünnet ettirdiniz.Sizce ne zaman yaptırmalıyız sünneti önerdi ve tavsiyesi olanlar
Tosbikhamza Mavsnz06 Ben tam 3 aylıkken yaptırdım. İyiki yaptırmışım çok rahat çünkü bilmiyor en azından. Hiç sıkıntıda çekmedim. Doktorumda demişti bu aylar daha ideal diye 🙂
Aliveannesiiii Mavsnz06 2 günlük yaptırdım, iyi ki diyorum. Ne kadar erken o kadar iyi bence bebek için. Doktorum öyle demişti.
goktugmom_061220 Mavsnz06 Ben 3 aylıkken yaptırdım dikişli. Çok rahat iyileşti. 3-4 gün karton bardak kullandım. Sonra da kantaron yağı kullandım daha çabuk iyileşti. Bana kalsa daha erken olması en güzeli . 😊
Kuzeyyyyy Mavsnz06 Benimki sunnetli dogdu fakat et parcasi var az bisey oda prameture dogdu tam zamaninxa dogsaymis onada gerek yokmus. Benim fikrim kucukken yaptirmak hem daha kolay hemde fazla bisey anlamiyorlar buyudukcr korkulari artiyor uzamanlar 2-6yas arasi yaptirmayin diyorlar kendilerini tam ifade edemediklefi icin travva olasigi yuksekmis.
Eymntuba Mavsnz06 cnm ben 6 aylıkken sünnet ettrdk klips yöntemi ile dikişsiz oldu çok şükür sorun yaşamadık bence bebek hareketlenmeye ettirin e çok rahat geçiyor
Sedaizm 5 aylık yaptırdım keşke daha önce yaptırsaydım hareketlenince zor oluyor ama havalar serinleyince yaptırmanızı tavsiye ederim sıcaktan iyileşmesi biraz uzadı doktorda kışın yaptırılmalı diye olduktan sonra söyledi iyileştik çok şükür bir ay olucak
NefesMaviDeniz Mavsnz06 3.ayında sünnet yaptırdık. Çok şükür hiç korktuğumuz gibi olmadı. İlk gün biraz zor geçti ama sonrası misler gibi..hergün altını 5 dk filan açık tuttuk ki hava alsın oksijenle rahatlasın iyileşmesi kolaylaşsın diye..çokta işimize yaradı gerçekten hızlıca iyileşti. 5 günün sonunda banyoda serbestti bol ılık su tuttuk.
Ygtakn Mavsnz06 ben bu ay yaptırcam 8 aylık olcka erken yaptırcaktım ama oğlumd akırıl vardı uzayan sarılık vardı dhaa bi cok sıkıntı yğzğnden yaptıramadım bu ay nasıpse yaptırcam ne kadar erken o kadar iyi
Esmaank 14 buçuk aylık pazartesi randevu aldık anestezi ile sünnet olacak bilmiyorum nasıl olacak çok endişeliyim
Wanderlust Mavsnz06 28.gunde yaptirilmasi en iyisi ama biz anca 2.ayda yaptirabildik ne kadar srken o kadar iyi. Erken olmasini oneririm 👍🏻
Tatlisannedilekk Mavsnz06 1buçuktu aylıktı yaptırdığımızda hemen iyileşti zaten, iyiki de o zaman yaptırmışız