Bir ay önce eşim ben oğlum covid olduk. Yavrum hafif atlattı ateşi 37,5 üstünü görmedi. İştah kaybı oldu ama zamanla geçti. Ben çok evhamlı bir anneydim zaten hapşırsa doktora götürdüm çocuğu. Şimdi hangi doktora sorsam etkiler henüz belli olmayan bir hastalık diyorlar. Tek benim başıma gelmedi biliyorum ama durup dururken bebeğimde bi hastalık çıkar korona dan dolayı diye çok korkuyorum bu korkuyu hala atamadım. Hatta her an kaybedecek gibi bir korkum da var :( Var mı benim gibi olan anneler içimi rahatlatacak bir öneriniz ya da 😔