berenduha Doğumdan iki hafta sonra bütün doğum kilolarımı verdim (10 kg) geçen gün tartıldım 4 kg almışım bile 😅 üstelik çok hareketliyim ama biraz rahatsız olmaya başladım önünü almazsam daha çok kilo alacak gibiyim bana lütfen bir öneride bulunun ☺️
Balbal1 berenduha evet emzirmek kilo verdirir 24 kilo verdim 🥳 ayrıca çok hareketliyim hiç oturamıyorum diyebilirimmm ☺️
lgsya berenduha 6 ay oldu dogum yapalı hıc bır kılo vermedım almadım da ama😄 sadece 10 kılom gıttı oda oğlumun kılosu yanı benım aldıgım kılolar sabıt😄 dun dıyete gırdım aralıklı oruc sütüm kesılmeden yürütmeye calısacagım seker tatlı abur cuburları cıkardım . Busekılde devam edecegım fazlalıklardan kurtulana denk😎
Karas berenduha valla verdiriyor eskisinden çok daha zayıfım bol bol yiyerek 😅 ama tabii bünyeye göre illaki bu değişiyordur herkeste aynı olamaz bol su içmeye bakın ☺️
Balbal1 berenduha ev yemekleri sürekli ağzım hiç boş durmaz hep yerim yanı ve bol su 😂 ama oğlum 2 yaşında aşırı yaramazzz sürekli koşturuyorum ☺️
Balbal1 islimkry yeme içme sorun degil hep yiyorum da 2 dk oturup da bi çay kahve bile içemiyorum bol hareket lazım 😂
Bilge_anne27 Mom356 hayırlı olsun bebeğin sağlıkla büyüsün inşallah 🙏 daha erken verirsin kiloları stres yapma 😉
Mom356 Bilge_anne27 inşallah çok teşekkür ederim ☺️ ben veremiyorum Ya sabit kiloda kalıyorum sürekli kızımda da öyleydi
BademsMam berenduha sütüm çoğalsın diye herşeyi yedim özellikle tatlı 🤣 verdiğim doğum kilolarını geri aldım şimdi vermeye başladım 1 1 🤣🤣
Bilge_anne27 Mom356 sağlık olsun canım bunda verirsin belki iki çocukla daha çok yorulunca gider hepsi 😊