Masalll1 yaklaşık 6 ay önce aynısını yaşadım oğlum elinde parlatıcıyla geldi eşim dolabın kilidini açık unutmuş neyse içip içmediğinden emin değildik ama ağzına dikmiş şekilde yakaladım kapağı açık mıydı değil miydi hatırlamıyorum ağzını kokladık kokuyor hatta salaklık yapıp eşimle dilimizi değdirdik içse nasıl olurdu diye 🤦🏻♀️ İğrenç resmen zehir, içse yerinde duramazdı ama içimiz rahat etmedi acile gittik hemen herşeyi normal çıktı şükür içmemiş müşade altında tutmak istediler bizde yeni korona atlatmıştık o yüzden imza verip eve döndük. Umarım sizinkide içmemiştir insan vicdanen kötü hissediyor anlıyorum sizi