D-G-Damla55 memeni terbiye etmek gerek bol emzirme ve 2 saatte bir sağım yap bak nasıl artıyor bebişiNi doğru emzirirsen daha çok süt emer daha çok süt talebi oluşur ve hormanlar süt üretmeyi uyarır, birde psikolojik sütünü içiyor ve bebek açlıktan ağlamıyorsa yetiyordur