zurgun canım doymuyor olabilir. Çiş sayısını kontrol et en az6- 8 defa çiş yapıyor olması lazım. Çişi turuncuysa bildiğim doymuyor demek çünkü çişte turunculuk böbrek az çalıştığından o renk çıkıyor çiş diye biliyorum. Ama sen doktoruna sor yine de. Bizimki de gündüz hep memede oluyordu sütüm yetmiyordu. Bir süre mama verdim sütümü emdikten sonra günde 3 kere en fazla 4 kere. Sonra kendisi 2,5 aylıkken memeye döndü sanırım bu kadar büyüdüğüm yeter artık normal Yemem kazım dedi. Sen ama her memeni istediğinde ver. Sütün artsın