Seyda11 ben yaşadım kızımın süt ürünlerine alerjisi vardı hemen kan oluyordu kakasinda kestik düzeldi suan 12 aylik cok sukur alerjimiz bitti herseyi yiyor prenses. Sabırlı olun gidin bir bağırsak ultrasonu çektirin alerji testi yapmazlar çünkü 2 yaşından önce yapılan testler doğru yanıt vermiyor. Sakin olun ve süt ürünlerini kesin sizde yemeyin bebekte yemesin yaşına girince geçiyor