Bebeğim 6 aylık 10 gündür sebze,meyve tadımına başladık çok gazı olmaya başladı ve sürekli kabız oluyor bu yüzdende huysuz ve uyumuyor 🤦🏻♀️Zeytinyağı veriyorum ama hiçbir işe yaramadı doktor zinco şurup ve dulcosoft verdi.Siz benzer bir durum yaşadınız mı?Yaşadıysanız neler yaptınız?