16022019 Kızlar yaprak zamanı geçmiş😞 bende salamura şeklinde almak istiyorum ama güvendiğim bildiğim bir yer yok. Sizin alıp memnun kaldığınız yerler var mı?
Ygtakn 16022019 canım yöresel ürün satan yerler de iyi olur ben kendim pazara gidip alıyorum az az buzluga atıyorum cıkarıp sarıyorum cok iyi oluyor salamura yapıp koymayı bilmiyprum buzlukta ilk günkü gibi taze oluyor kaynanam ögrett
16022019 Ygtakn bende buzluğa atıyordum ama salamura yaptıktan sonra bi daha buzluktan yemiyorsun inan dene bi kere. Eşim yüzünden alıcaktım bekle bekle dedi zmaanı geşti şimdi de🥺
Ygtakn 16022019 evet zamanı gectı suan olanlar da kart olur en iyisi yöresel ürün satan yerden alırsanız iyi olur