Kızlar dünde post açmıştım öksürük diye. Kuru bi öksürük oldu ama ara araydı korktum sabah acile gittik bronşitten korktuum hemen gitmek istedim doktor baktı ciğerlere falanda bakıldı şükür ciğerleri temiz çıktı boğazında enfeksiyon olmuş ve bu öpmeyle alakalı cok öpülmüş öpmek yasak artık dedi cidden ben ç cıkarmazdım böle gören olmazdı merkezde oturuyoz bayramda köye gittik 1 hafta gelen öptü giden öptü diyincede kıskanıyo oluyoruz. Böyle oldu. Bundan sonra asla öptürmem kuzum benim nasıl perişan oluyo öksürcem diye burnuda tıkandı nefesi zor alıyo dua edin gecsin hemen😔😔