Mensurece selam evet çoğu bebekte olur benim de oldu her asıda . En son 13 aylıkken 4. Dozunu yaptırmıştım bacağı diğer asilarda olmadığı kadar şişti. İki bacağı var gibiydi. Yaklaşık 2 hafta öyle kaldı. Yapacağınız şey şu . Bol bol kolonya sıkın ve pamukla hafif bastırarak masaj yapın dairesel şekilde. Ordaki ödemi dağıtacak ve ateşini alacak. Şişlik geçer ama bazı bebeklerde ordaki yeri domur domur kalır o da en fazla bir kaç ay sonra geçiyor.