Merhabalar bebeğim dün kızamık aşısını oldu 9. Aya girdi aşı yerinde kızarma ve şiş oluştu gece de biraz ateşlendi şimdi çok şükür iyi ama şişlik ve kızarıklık için ne yapmam lazım dün banyoya sokmadım tam da tatile çıkacağız rezervasyonumuz vardı otelde bir sorun olur mu tatilden dönünce yaptıracaktım hemşire hafif bir aşı dedi yaptı keşke yaptırmasaydım pişman oldum ona inandığıma 😥