Oğlum daha 7 aylık ve alt iki dişi çıktı. Sürekli beni tırmalıyor bazende ısırıyor bunu gülerek oynadığında yapıyor bir kaç kez öyle yapmaması ciddi söyledim hatta tırmaladığı zaman tepki verdim ağrıyor dedim ama yine oyun zannediyor. Neden öyle yaptığını bilmiyorum ve ne zaman yapmayı bırakır? Böyle olup çaresine bakan varmı? Evde hiç şiddet yok gördüğünü yapıyor desem.