Nrhytymnl Tuba2289 valla söylede düşünün yarın öbürgün biraz büyüdüğünde binmekte istemeyebilir benim kızım 14. Ayına gircek en aşağı 1-1.5 aydır sandalyede oturuyor mama sandalyesine binmiyor binse iniyor bide alt kisminda basamağı olmadığı halde
demirboy Tuba2289 bebek alışverişinde genelde herkes kendi aldığından memnun kalıyor o yüzden ergonomik olmasına dikkat etmek gerek bence. Ben antilop kullanıyorum ve hemen temizlenmesi her yere taşınması çok güzel. Arkadaşım ondan aldı ağır hantal bir sandalye. Oğlu bir süre sonra oturmak istemedi. Benim oğlum da sandalyeden kalkıp inmek istiyor zaman geçtikçe orda zaptetmek zor oluyor
demirboy Kbrgnca hayır hiç devrilmedi çok şükür. Oğlum ayağa kalkıyor kemerini bağlamıyorum zaten bağlatmıyor da devrilmedi. Arkadaşım bu tarz başka bir marka almıştı sıradan bir ürün o devrilicek diye korkuyorduk mesela
Mom34743 Tuba2289 aynı marka olmasa da benzeri bı model aldım. Chicco nun. Ve 2. Elde geri sattım. Çünkü bu tarzlar çok hantal oluyor. Temizlemesi diğerlerine göre daha zor ve bı sure sonra binmek istemiyorlar. Ben e bebekten normal bı mama sandalyesi aldım. Çok rahat temizlemesi aşırı kolay. İstediğim yerde yedirebiliyorum. Ama Chicco da sabit duruyordu çünkü çok ağır. Rahatlık açısından tabiki çok guzel ama bana kullanışsız geldi. Şuan mama sandalyesinde banyo bile ettiriyorum. Hemde mama sandalyesi temizlenmiş oluyor. Pratik açıkçası.
Oykuaygun Tuba2289 bana mı çok geliyor bilmiyorum. 600tl olsa anlayacağım ama 1600 TL. 2.5 aylık evimin kirası 😂😂😂 İkeadaki mama sandalyesini öneriyorlar ona Bi bakabilirsin
Tuba18 Oykuaygun benim de bir aylık kiram 😅bimden 60 TL ye aldım ablamda onu kullanıyor çocuğu 2 yaşında hala kullanıyor yengem de kullanıyor jıız bir yaşında hala kullanıyor
Elisss4016 Bence pahalı,ama benim bütçeme göre bu görüşüm tabii ki😌 ben prego mio aldım hemen hemen muadil sayılırlar,çok da memnunum hani ve 319 gibi bi rakama aldım😌 tabi tercih sizin
Oykuaygun Tuba18 yazmazdım ama kendimi tutamadım 😂😂 tabi herkesin kendi bütçesi var ama 800 tllik beşik alırken 1 hafta düşündüm 😂😂 Bende mama sandalyesini annemin arkadaşından alıcam o da ikinci el almış 😂
Tuba18 Oykuaygun gittiği yere kadar kullanılsın artık 😅tabi bütçesi iyiyse içleri öyle rahat ediyor demek benimde puset komşumun o temiz kullandı bana verdi bende artık ablama veririm kullansın