zbd Kızlar bebeğim 6 aylık ikinciye 3 aylık iğne oldum ve bayramın 1. Gününden beri yok denecek kadar az ara ara kan geliyor. Ped koyuyorum pede gelmiyor bile yalnızca tuvalete gidince farkediyorum. Adet kanaması mı sizce bu. Ara kanama dedikleri
Miniksncp zbd arada lekelenmeler oluyo o şekilde bende 3aylık iğne yaptırmıştım aylardır doğru düZgün adet olamıyorum sadece lekelenme şeklinde arada geliyo bozdu tamamen herşeyi 😓
Esraayz23 Miniksncp ben en son şubatta adet oldum İgne yaptırdım daha da olmadım ara ara o şekilde oluyor bende de hatta suanda öyle pedde yok ama tualete gidince geliyor 6 aydır adet olmadım bi daha tövbe
zbd Esraayz23 ama zaten bu iğne o şekilde koruyor %75 şeklinde adeti kesiyormuş prosoektüste bile yazıyor bana o yüzden sürpriz olmadı
Esraayz23 zbd 3 aylık iğne etkisi ne kadar sürüyor ne kadar zman koruyor anlamadım 6 aydir adet olamıyorum iğnenin etkisi bitti mi acaba düşünmüyor değilim