Asyaarya1621 Arkadaşlar sırf anne sütü alan bebeklerde kaka su gibi ve bazen yeşil olması normal mi? Ve gaz için neler yapıyorsunuz
Tasarimci-anne1 Asyaarya1621 Ara ara yeşil olması gayet normal bu sizin yediğiniz yeşil yiyeceklerden yada anne sütünün yağlı kısımına erişilmemesinden kaynaklı diye biliyorum. Sık şekilde devam ediyorsa doktora görünmekte fayda var.