Biz 26 günlük olduk kizim basini gögse yasliyarak uyuyor evin icin sürekli yürüyorum ve cok zor derin uykuya geciyor bir saat ugrasiorum derin uykuya gecmeden besogeborakdigimda hemen aciyof gözlerini
suan kucakda gezdirmek kolay ama alissin ustemiyorum illerde zor olur benim icinde siz bebislerinizi nasil yatiriyorsunuz bi uyku rutini yapsinizmi kendinize 😃