Prensesminik42 oğlum 33 aylık 2,5 yaşında. Küçük oğlum 6 aylık. Araları 27 ay.Planlasaydık kesinlikle 3 yaş sonrası düşünürdüm.Küçük bebek uyuduğunda, arkadaki büyük bebeğin çocuğun uyanık olduğundan sen gündüz uyuyamıyorsun.E doğal olarak 2-2,5 yaşındaki çocuk daha tam bebeklikten çıkmış değil, durdan sessiz oldan anlamıyor.Zibilyon kere küçük uyanıyor.Benim günlerim 2-3 saatlik parça uykuyla geçiyor.
Güzel tarafı, bi 6 ay daha geçince küçüğüm muhtemelen tay tay duracak veya adımlayacak. 1 ve 3 yaş gibi olacaklar.Kurtarmış gözüyle bakıyorum 1 yaştan sonrasına zaten.