Esramrt Merhaba herkese bebeğim on günlük bugün işitme testine girdik kulakta sıvı var dediler bı hafta sonra gel dediler neden olur başına helen varmı bilgi de verm diler hastanede. Lütfen görün
Marysmom Esramrt bebeği yıkadıysanız kulakta sıvı oluyor götürmeden önce iki gün yıkamayın . Benimde başıma geldi
Asilinannesi1 Esramrt biz ilk de geçmiştik ama o dönem daha göbeği düşmediği için yıkamamıstık. Çekim sırasında hemşire bazen yıkanmadığında pislikten de ilkinde geçilmiyor ikincide geçiliyor demişti panik yapmayın bence 🌺
Nespressso Esramrt bizim kızda bir kulaktan geçememişti anne karnında sıvı içinde olduklarından dolayı oluyor korkma geçer genellikle olurmş
Aselkusveannesi Esramrt bizde de aynısı olmuştu daha sonra tekrar yapıldı canım sorun olmaz merak etme
Kinatt Merhaba biz ilkinde geçtik ama bazı bebisler doğumda sıvı kaldığı icin 2. De geçiyor. Sorun yoktur korkmayın 🤗
Esramrt Çok teşekkür ederim. Dr anlamak mümkün değil yeteri kadar bilgi vermiyolar. Bide yeni annelikten olsa gerek fazla pinpiriklendim. Hepinize teşekkür ederim. Haftaya temiz sonuç olur umarım
Yamac18 Biz de ilkini geçemedik doğumda pislik gitti sanırım kulağına.10 gün sonra tekrar gittik düzelmişti
aNewMommy Esramrt anne karnındaki amniyon sıvısı kulakta kalabiliyor, benim bebeğimin de bir kulağı testten geçmişti diğerii için bir süre beklemiştik.