Kızlar bugün 6 ay olduk ve aşı için sağlık ocağına gittik. Bi ağızdan damla şeklinde , 2 tane de bacaktan iğne yaptılar. Ama aşı takviminde 4 aşı gözüküyor.
ağızdan damla şeklinde olan çocuk felci aşısı
bacaklardan hepatit b 3. Doz ve Beşli karma aşının 2. Dozu diye gördüm. Ama takvimde bi de KPA aşısı yazıyor. Yani 4 tane olması gerek miyor mu yoksa KPA aşısı 5 linin içinde mi acaba ?