10 aylık kızım normalde yemek yerdi şimdi ise ne yapsam yemiyor sevdiği şeyleri bile yemiyor sadece anne sütü alıyor. Bu ay hiç kilo alamadı ne yapmam lazım ? 10 aylık bebişi olanlar 4 öğün veriyoruz diyorlar ben 4 öğün versem yese dünyalar benim olur