-erCansu- aynı dert bizde de var. Geçen gün avm gittik yanımda olan çocuk saniyesinde kayboldu bağırıyorum yok uzaklaşamıyorumda belki çıkar diye ağladım ağlıcam, gülme sesi geldi askıdaki kıyafetlerin içine saklanmış eşşek. Bi günde markete gitmiştim kaşla göz arasında depoya saklanmıştı elinede almış yiyecek..
2.yaşından beri böyle 3. e 1 ay kaldı deliricem🤦🏻♀️