Muhammedinannesi_ Merhaba anneler ikinci ay aşısında ateşlenme oluyor mu ya da başka durumlar var mı kaç tane vuruyorlar. Beni ne bekliyor şu an 😄
Oykuaygun Muhammedinannesi_ 2 bacağa 1 kola vuruyorlar. Kola vurulan verem aşısı. İlk gün onu vuruldu diğer aşılar yok diye. Canı çok acıdı ağrı yaptı çok ağladı. Her bebekte farklılık gösterir. Diğerlerinde yapılırken ağladı sonrasında sıkıntı yoktu
Baharbek Muhammedinannesi_ benimkinde bişey olmamıştı 3 gün ateş yapabilir demişti hemşire ama 2. Gün hafif oldu calpol verdim çay kaşığıyla geçti hemen
Muhasebeciana Muhammedinannesi_ 3 asi oluyor 2 bacak 1 kol asiya gitmeden once yikayin cunku 3 gun koldan yapilan verem asisindan dolayi yikanmamasi gerekiyor bebegin. Bebekten bebege fark ediyor ates huzursuzluk durumu siz saat basi atesini olcun takipte kalin ates durumuna gore calpol verirsiniz 4-6 saat arasinda asidan once vermeyin asinin etkisini azaltiyor doktorlar bile onermiyor belkide hic atesi cikmayacak oyuzden asi oncesi bedavadan ates dusurucu surup vermeyin gecmis olsun simdiden
Daphnemom Çocuğa göre değişir. Benim kızım 8 aylık henüz hiçbi aşı ateş yapmadı rota ve bexsero da yaptırdım onlarda da ateş olmadı bexsero ikinci dozda biraz huysuzlandı o kadar.
Nuray23 3 tane. Benim kizimda cok sukur sorun olmadi. Asi olduktan sonra birz agladi kucgimda sakinlesip uyuyakalmisti. Sonra her saat atesini takip ettim. En fazla 37.4 filan oldu baska da bisey olmamisti sukur. Insallah sizinde kolay gecer 😊