Merhabalar anneler .benim kuzum 20 aylık ama hiç istemedigi kadar emmek istiyor ben mi güvensizlik hissi verdim gelişimsel mi bilgisi olan var mı gece çok ağladı üçüncü kalkmasına vermek istemedim diye ama dayanamadım daha fazla . 5 dk ya bir bile istediği oluyor . Beni görünce hatırlıyor memmmeee diye gülüyor heyecanlanıyor hayal kırıklığı yaşasın istmeiyorum. Ne yapamam lazim bilgisi tecrübesi olan var mı ? Ne tavsiye edersiniz ? Teşekkürler