2 aylık kızım var 3-4 gündür sürekli öksürüyo ve midesi bulanıyo doktora gidip kan verdik ciğer filmi çekildi üşütmüştür diye fakat bişey çıkmadı ve küçük olduğu için ilaçta verilmedi devam ederse yatırıp tedavi ederiz denildi böyle birşeyle karşılaş varmı ? Yada nasıl çözüm buldunuz ?