Flamingom
Öğlenleri zorla uyutuyordum uyumak istemiyordu sonra tamamen kestim akşam da yatağa yattığı gibi uyuyordu hiç zorlanmadan. Her çocuk bir değildir, bazıları 3-4 yaşına kadar öğlenleri uykuya ihtiyacı oluyor🥰 benimki desteksiz uyuyor ben yanına uzanıyorum sadece uyuyunca da kalkıp gidiyorum. Bir tane de 11 aylık oğlum var o sallanarak uyumaya alıştı nasıl bıraktıracağım bilmiyorum 🥺