Pudingimm_14 Merhaba arkadaşlar 2 ay 13 günlük kızım var çok ağlıyor kucaktan inmek istemiyor 15 20 dk uyuyor sadece ne yapmalıyım nasıl sakinleşir sizce😟☹️
3children1mom Pudingimm_14 Gazı mı var acaba.. Kokunu sıcaklığını da istiyor olabilir. Yeni dünyaya alışma sürecindeler. ☺️ Maşallah Allah bağışlasın 🧿
melekdag Pudingimm_14 havalar çok sıcak ben klimayı açtım kundak yaptım arada gözlerini açsa da uyuyor şimdi uyanık kaldığı zamanlar genelde ağlıyor
Pudingimm_14 3children1mom amin cümlemizinkini inşaallah ☺️ havalar çok sıcak kucağıma aldığımda da terliyor daralıyor. İnşaallah biran önce alışıp akıllı durur