Bebeğim 3 ay 28 günlük anne sütüyle besleniyo, bugün 9 gün oldu kaka yapmadı herhangi bi rahatsızlığı yok ama ıkınması filanda yok internette 10 güne kadar normal diye okumuştum yarında yapmazsa doktora mı gitmem gerekir bilgisi tecrübesi olan var mı acaba