Ruyaninannesi Bebeğim (2 aylık) sabahtan beri boğazında birşey varmış gibi öksürüyor midesini kaldırıyor “hiiihh” diye ses çıkarıyor burnu da tıkalı gibi ama sabahtan beri serum fizyolojik ile açıyorum . Genzine süt mü kaçtı acaba ? Başına böyle gelen var mı?
Evrim1906 Ruyaninannesi serum fizyolojiği nasıl kullanıyorsunuz. Tek kullanımlık olanlardan mı yoksa enjektörle mi kullanıyorsunuz.
[silindi] Ruyaninannesi doktorum sürekli burnuna serum fizyolojik damlatma burnuyla oynama demişti burnu akıyordu hırıltı gibi tıkalı gibi ses yapıyodu
Ruyaninannesi Evrim1906 tek kullanımlıkları kullanıyorum canım şırınga ile veriyorum burnuna sonra o aspiratörle çekiyorum
[silindi] Ruyaninannesi duş aldırın kafası yerde iken burnunu sıkma temizleme tarzı varya doktorum onu yap dedi sürekli serum fizyolojik damlatıp çekme dedi öyle yaptım duştan çıkınca dolu olduğunu hissediyordum çekiyodu burnunu o zaman kendim çekip temizliyordum yumuşamışken diye şimdi geçmek üzere çekmiyorum artık azaldı hırıltısı 10 gün sürdü
Yasemin38 Ruyaninannesi canım serum fizyolojik damlattıktan sonra dizinin üzerine yüz üstü yatırıp sırtına hafif pıt pıt vur😊
Ruyaninannesi [silindi] duş aldırdım herşeyi yaptım sanki boğazında da birşey var temizlemeye çalışıyor boğazını bende anlamadım ki bide tecrübesizim en ufak şeyden korkuyorum artık geçmezse bir doktora gostercem canım