Deletedmom_36 Elisaminannesi hahah😅ben bazen eve esim yokken siparis veriyorum coplerini esim gelmeden atiyorum cok gizli isler bunlar bide basardim diue seviniyorum🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Elisaminannesi Deletedmom_36 yaaa inan onu da yaptım yalnız degilmisim çöpün en altına saklardim kutusunu 😁😁😁
nneslihan Elisaminannesi hamilelikte bende hiç içmedim🥲 portakal suyu, süt, meyveli kefir içmekten öğ olmuştum artık 😃 ve yazın hayatımda yemediğim kadar karpuz yemiştim koca karpuz 1.5 günde bitiyordu😂
Deletedmom_36 Elisaminannesi 🙈🙈hahah ben bazen 1 litre soyluyirum yemek yaninda esim yokken bitiruyorum siseyi sakliyorum evde esimin olmadigi bir vakit cope atiyorum🙊🙊
Saresi Elisaminannesi bana 3. Ay kontrolünde doktorum sütünden gaz geçme diye bir şey yok demişti o zamandan beri içiyorum her gün değil ama canım istedikçe 😂 bir sıkıntı yaşamadım
Mircet Elisaminannesi bir kola bağımlısı olarak buzdolabında kola yoksa rahat uyuyamam 😂ilk aylarda dikkat ettim ama bebeğim gazlı bir bebek değil bizde problem olmadı