Mom07262 kızımı ateş ve pamukçuk şikayetiyle acil servis götürdük iki gün önce. Antibiyotik verdiler iki gün kullandık. Dün sabah bi kalktık yüzü kıpkırmızı olmuş. O kadar korktum ki tekrar acile götürdüm. Antibiyotiği değiştirip geri yolladılar. Ama içime bi şüphe düştü akşam özel hastaneye götürdüm. Doktor ince ince baktı her yerine. Verilen ilaçları yanımda götürmüştüm(2 antibiyotik 1 ağrı kesici şurup 2 damla 1 krem) doktor hepsini çöpe attı. Bu kadar ilacı nasıl verirler çocuğun antibiyotiğe alerjisi var dedi. Sadece pamukçuk için bir damla verdi yüzünün kırmızılığı için iğne yaptı. Bu sabah kızım düzeldi. Resmen zehirleyecektik çocuğumu. Lütfen annelerim güvenmediğiniz şeyleri çocuklarımıza vermeyelim🙇🏻♀️
Dün sabah

Bugün
