Canlarım 1.5 aylık oğlum var dünyalar tatlısı sanki dünyada ondan güzeli yok gözümde gel gelelim ki kac gündür ne tuvaletini yapabiliyo ne uyku uyuyabiliyo hem kendini yoruyo hem beni kucakta tutmaktan belim boynum koptu daha simdiden sürekli emmek istiyo göğüslerim eridi resmen günlerdir dısarı çıkmıyorum ailemede kaynanamgile de uzak oturuyotuz esim çalışıyo bazen nöbete kalıyo iyice psikolojim bozuldu cucugu uyuttugum zaman gaipten sesler duyuyorum aglıyo sanıyorum eşim nefes alsa bebek uyandı sanıp uykumdan sıcrayıveriyorum zaten az bi uyku uyuyabiliyorum o da böyle böyle parçalanıyo ne ev temizliyorum ne yemek yapıyorum ne de dinlenebiliyorum bi tek ben mi böyleyim