Sadece bir kaç kez kullandım. Bebeğim prematüre doğduğu için dışarı çıkmadık, yalnızca hastaneden çıkışta ve sonraki bir iki kontrole gidişte kullandık o kadar. Hamile olan arkadaşlar yada bebeği yeni doğmuşlar varsa önğmüzdeki günleri ve kışı bununla geçirip diğer yazda bebek büyüyünce çok rahat arabalarına geçerler. Çok uyguna vereceğim