Merhaba anneler fikirlerinize ihtiyacım var 23 aylık oğlum konuşmuyor canı isterse bazen baba dede diyor bi kaç seferliğine adımı söyledi teyze dedi hadi vs ama devamı olmadı hiç anne hala demedi onun dışında bebeklerin kendine özgü olan dili bişyler diyor ama bebekçe yani anlamıyorum her söylediğimi anladığını düşünmüyorum yada işine gelmediği için mi yapmıyor bilmiyorum bazen yapıyor dediğimi bazen yüzüme bakmıyor neden böyle sizce bi sorun belirtisi mi neredeyse 2 yaşına girecek 2-3 kelimeli cümle kurması gerekirken bişy söylememesi normal mı tv izliyor ama tvnin bu kadar etki edeceğini düşünmüyorum illa etkiliyordur ama arkadaşımın oğlu 5 ay küçük onun söylediği kelime daha fazla oda tv izliyor bilmiyorum biyerler de yanlış mı yapıyorum yoksa bi hastalığı olabilir mi dr götürmeyi düşünüyorum