Ultraslan40 Kızlar dün 4 gibi aşı oldum 2. Doz. Ama kılımı bile kıpırdatamıyorum öyle ağrılarım var. Kemiklerim kırılacak gibi, kolumu zaten oynatamıyorum. 🥲 Var mı benim gibi olan? Ne kadar süre daha çekeceğim? Vallahi dayanılacak gibi değil bu ağrı ya.😔😔
TheBaby Ultraslan40 Benim boğazım tuttu. Tüm kemiklerim sızladı. Sızıdan ağladım hatta. Çokta dayanıklıyımdır normalde. Neyin nesiydi anlamadım. Aşıdan 3-4 gün sonra oldu
Ultraslan40 Duygusuz parol da aynı şeker gibi hiç bir etkisi olmadı. Boğazım da kırgınlık var gibi. Anlamadım bu kadar ağır mı geçiriyor aşı.
TheBaby Ultraslan40 önce hafif başladı sonra 1 gün yatırdı. İlaç içtim aferin ford du galiba. Onunla dirildim vallahi🤦♀️
Eminerd Ultraslan40 bilmiyorum ne kadar doğru ama şey duymuştum aşı olunca yan etkileri ağır yaşayanlar covid olunca da ağır geçirme ihtimali çok yüksekmiş bende 2.dozu olcam ama korkuyorum kötü olursam bebekle ne yaparım diye 😟 geçmiş olsun 🙏🏻
Ultraslan40 Eminerd kim diyorsa yanlış söylemiş😂 ablam aşı oldu yatağa düştü ama covidi ayakta geçirdi.😂 bu arada teşekkür ederim, mutlaka yanınıza annenizi felan alın.
Eminerd Ultraslan40 gurbetteyiz ne yazıkki o yüzden 2.dozu olmaya çekiniyorum 🥲 ilk dozda bi yan etki yaşamış mıydınız
Kahvedelisi Ultraslan40 benımde hem ilk dozdan hemde ikinci dozdan sonra asırı bas agrısı kas agrısı halsizlik oldu iki gün sonra geçti ama
merveirmakkkk Ultraslan40 bende aynı durumdaydım.2 aşıda da aynısı oldu ateş,titreme,terleme,halsizlik vardı.Minoset kullandım iyi geldi.Geçmiş olsun.