Asli45 Arkadaşlar 40 günlük bebeğim var atopik dermatit (egzaması var ) şampuan ve losyon önerisi istiyorum
Asuman_67 Asli45 biz uzun süre mustela kullandık ama pek işe yaramadı daha sonra trukid i keşfettim hem losyonunu hem şampuanını aldım başında geçmeyen bi konak vardı tek yıkamada geçti ve bi daha oluşmadı cildide pamuk gibi oldu
dontsleppyunhappy Asli45 bende mustela stelatopia banyo ürünleri kullanıyorum, köpürüp cildende ki yağı almıyor ve dengeliyor, her banyosunda mutlaka kullanırım, doktorumuz trukid egzama için olanı önerdi ama biraz pahalıydı almadım.
goktugmom_061220 Asli45 Kesinlikle Bio Derma’yı tavsiye ediyorum. Mustelanın nemlendiricisi vücutta fazla kalmıyor ama Bio Dermanın gün boyu kalıcı neredeyse. Benim oğlumun cildi de atopik. Dermatoloji’ye götürdüm. Bio Dermanın şampuanı ve nemlendiricisini yazdı ayrıyeten egzema için de bi krem yazdı. Geçti çok şükür. Tozlu ve kuru bi ortama girince hafif çıkıyor geri geçiyor.
Asuman_67 Asli45 trukidi şiddetle tavsiye ederim. 6 ay boşa mustela kullanmışım. Bi jaç kullanımda cildi topladı hele konak mucize gibi tek yıkamada geçti o gün bugündürde çıkmadı. Ama musteladan bi tık daha pahalı.
goktugmom_061220 Asli45 Her ikisi de. Mustelanın şampuanı da güzel ama nemlendirici kesinlikle bio derma diyorum 👍☺️